Kontakt: +48 12 312 05 44, kontakt@iffmgis.pl
PL|EN

Historia, statystyki i raporty

Najistotniejszą zaletą prowadzenia procesów w firmie przy wykorzystaniu systemów informatycznych jest ilość informacji gromadzona w systemie i łatwość prezentowania wyciągów z tych informacji w postaci różnych zestawień i wykresów.
Na przykład wykresy amortyzacji technicznej poszczególnych urządzeń, ich grup lub sumy wszystkich środków trwałych pozwala na poprawienie jakości budżetowania w zakresie potrzeb inwestycyjnych dotyczących odtworzenia majątku.

Dla zarządzającego codzienna możliwość korzystania z ‘dashboard’ – tablicy na głównej stronie systemu, która informuje o kalendarzu zadań, stanie urządzeń i zleceń oraz wskaźnikach ekonomicznych to wielka oszczędność czasu i eliminacja obawy o przeoczenie ważnych zdarzeń lub obowiązków.

Zarządzanie zespołami ludzkimi i codzienny kontakt z użytkownikami obiektów muszą być wspierane dostępem do aktualnych informacji o postępie prac, statystykach awarii, statusie zgłoszeń usterek itd. Wszystkie te, zawsze aktualne informacje są dostępne dla korzystających z procedur dostępnych w systemie iffmGIS.

;

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami.

Umów się na prezentację
;