Kontakt: +48 12 312 05 44, kontakt@iffmgis.pl
PL|EN

Usługi, w tym utrzymania czystości i zarządzanie jakością

Tworzenie zaawansowanych planów zarządzania usługami w tym czyszczenia powierzchni, mycia okien, fasad, sprzątania powierzchni płaskich, usługi zimowe. Całość wspomagana przez system pomiaru jakość wykonanej pracy. Kluczowe funkcje:
⦁ Planowanie np. sprzątania dla konkretnych obszarów (liczbowe i graficzne)
⦁ Tworzenie różnych kategorii powierzchni, dopasowywanie częstotliwości wykonywanych prac do konkretnych potrzeb;
⦁ Rejestracja i dokumentacji usług sprzątania powierzchni i ich częstotliwości (liczbowa i graficzna)
⦁ Usługi specjalistyczne, plany dla czyszczenia okien i powierzchni szklanych, terenów zewnętrznych, usług zimowych
⦁ Kontrola jakości poprzez korzystanie z systemu kodów kreskowych, synchronizacja z bazą danych i archiwizowanie danych; może być realizowana w czasie rzeczywistym przy użyciu urządzeń mobilnych
⦁ Skargi i likwidacja usterek;
⦁ Kontrakty na umowy, tworzenie scenariuszy, zaproszenia do składania ofert,
⦁ Weryfikacja SLA
⦁ Fakturowanie
⦁ Możliwość połączenia z systemem księgowym.

;

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami.

Umów się na prezentację
;