Tworzenie zaawansowanych planów zarządzania usługami w tym czyszczenia powierzchni, mycia okien, fasad, sprzątania powierzchni płaskich, usługi zimowe. Całość wspomagana przez system pomiaru jakość wykonanej pracy. Kluczowe funkcje:
                                    
⦁	Planowanie np. sprzątania dla konkretnych obszarów (liczbowe i graficzne)
                                    
⦁	Tworzenie różnych kategorii powierzchni, dopasowywanie częstotliwości wykonywanych prac do konkretnych potrzeb;
                                    
⦁	Rejestracja i dokumentacji usług sprzątania powierzchni i ich częstotliwości (liczbowa i graficzna)
                                    
⦁	Usługi specjalistyczne,  plany dla czyszczenia okien i powierzchni szklanych, terenów zewnętrznych,  usług zimowych
                                    
⦁	Kontrola jakości poprzez korzystanie z systemu kodów kreskowych, synchronizacja z bazą danych i archiwizowanie danych; może być realizowana w czasie rzeczywistym przy użyciu urządzeń mobilnych
                                    
⦁	Skargi i likwidacja usterek;
                                    
⦁	Kontrakty na umowy, tworzenie scenariuszy, zaproszenia do składania ofert,
                                    
⦁	Weryfikacja SLA
                                    
⦁	Fakturowanie
                                    
⦁	Możliwość połączenia z systemem księgowym.